REMINDER PREMIÈREVAART

Blue Boat Company presenteert duurzame feestlocatie

Na een half jaar pionieren is het ons gelukt om rondvaartboot Lido van een zeer geavanceerde (snel)laadtechniek te voorzien, waardoor de boot volledig elektrisch vaart en binnen een mum van tijd weer oplaadt. De installatie van deze gloednieuwe (snel)laadtechniek is een belangrijke mijlpaal voor de rondvaartindustrie. Wij zijn dan ook trots dat we dit nieuws met jullie kunnen delen!

Wat ons betreft ervaar je het plezier van de boot (mét bar, buffet, biertap, geluidssysteem, sfeerverlichting en een state of the art Lavazza koffieapparaat) het best door met ons mee te varen. We ontvangen je daarom graag voor een feestelijke en uitstootvrije rondreis door de Amsterdamse grachten!

Details premièrevaart
Datum: dinsdag 1 september
Locatie: steiger Blue Boat Company - Stadhouderskade 30
Tijdstip: 16:00u tot 18:00u

Programma dinsdag 1 september

• Welkomstwoord door Ramón van der Storm (directeur Blue Bloat Company)
  • Rondvaart door de Amsterdamse grachten
  • Borrel incl. muziek

Aanmelden
Je kunt jezelf, inclusief één introducé, aanmelden door uiterlijk a.s. vrijdag (28 augustus) een bevestiging te sturen naar post@merktroubadour.nl onder vermelding van: Personal Invite.

Wij zien uit naar je komst en heten je alvast van harte welkom op de premièrevaart van de nieuwste, duurzame feestlocatie van Amsterdam!

Hartelijke groet,

Oscar den Ouden namens rederij Blue Boat Company