PERSUITNODIGING

10 NOVEMBER 2014, AMSTERDAM

BELEEF AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL OP EIGEN GELEGENHEID ÉN MET GIDS

Van donderdag 27 november tot en met zondag 18 januari 2015 vindt de derde editie van Amsterdam Light Festival plaats; hét festival om vanaf het water te beleven. Graag biedt rederij Blue Boat Company u de mogelijkheid om het Amsterdam Light festival op eigen gelegenheid en onder begeleiding van een gids te ervaren. Zo weet u zeker dat u alle informatie in huis heeft voor het vervaardigen van een treffend redactioneel item.

‘A bright City’
Aan de hand van het thema ‘A bright City’ zijn kunstenaars dit jaar uitgedaagd om een verrassend beeld te schetsen van Amsterdam en een ode te brengen aan het leven in de hoofdstad. Blue Boat Company heeft als enige rederij een gids aan boord die tijdens de Water Colors Cruise alle ins en outs over de kunstwerken en de kunstenaars persoonlijk toelicht.

Katja Galyuk toont grootste kunstwerk Amsterdam Light Festival
Naast de kunstwerken die op, in, naast en boven het water te zien zijn is er het kunstobject ‘The Intrepid’, gemaakt door urban designer Katja Galyuk. Dit kunstwerk is met een afmeting van 15 x 5m het grootste kunstwerk dat tijdens het Amsterdam Light Festival te zien zal zijn. Het ontwerp is vanwege het design voor jong en oud herkenbaar en is mede mogelijk gemaakt door Blue Boat Company.

Aanmelden Water Colors Cruise
De Water Colors Cruise vertrekt dagelijks om 18:00 en om 20:00 uur en in weekenden en de kerstvakantie vertrekken er ook boten om 19:00 en 21:00 uur. De Water Colors Cruises vertrekken tegenover het Hard Rock Café vanaf de Stadhouderskade 30 in Amsterdam. U meldt uzelf en eventueel uw introducees aan door een bevestiging te sturen naar post@merktroubadour.nl. Vermeld in uw e-mail de dag en tijdstip waarop u het Amsterdam Light Festival wilt ervaren inclusief het aantal personen.

Indien u liever samen met andere journalisten de Water Colors Cruise ervaart dan bent u ook van harte welkom op de eerste officiële afvaart op 28 november a.s. om 18:00 uur.

Einde persuitnodiging
Kijkt u uit naar meer informatie en/of interviewaanvragen, neem dan contact op met Oscar den Ouden of Rianne de Vries via het telefoonnummer 06-58886009. Ook te bereiken via het e-mailadres: post@merktroubadour.nl. Het beeldmateriaal in deze pressroom is rechtenvrij te gebruiken.