AMSTERDAM MAAKT ZICH OP VOOR AMSTERDAM LIGHT FESTVAL

Gigantisch ‘papieren bootje' bij NEMO te water

26 NOVEMBER 2014

Amsterdam maakt zich op voor de 3e editie van het Amsterdam Light Festival. Wie zich vandaag nabij het NEMO en het Scheepvaartmuseum bevond, was getuige van de voorbereidingen op het festival dat morgen van start gaat. Het kunstwerk ‘Intrepid’, een gigantisch origamivormige boot, werd als een van de eerste objecten te water gelaten. Dit kunstwerk en andere lichtgevende creaties zijn tot en met 18 januari 2015 vanaf het water te bezichtigen. Tickets voor de Water Colors Cruise kosten € 19,50 p.p. en zijn o.a. te koop via www.blueboat.nl

Tientallen nationale én internationale kunstenaars zijn dit jaar uitgedaagd om aan de hand van het thema ‘A Bright City’ een verrassend beeld te schetsen van Amsterdam en een ode te brengen aan het leven in de hoofdstad.

-Einde onderschrift-

Download hoog resolutie beeldmateriaal rechtenvrij via deze pressroom (scroll naar beneden).

Aanmelden en meer informatie
Neem voor meer informatie en/of aanmeldingen voor de eerste Water Colors Cruise op 28 november a.s. om 18:00u contact op met Merktroubadour; Rianne de Vries of Oscar den Ouden via telefoonnummer 06-52793791 (Rianne) of 06-58886009 (Oscar). Ook te bereiken via het e-mailadres: post@merktroubadour.nl.