GRATIS RONDVAART VOOR HOTELNACHTBEZOEKERS

Blue Boat Company trakteert Hotelnachtbezoekers op rondvaart

13 JANUARI 2015, AMSTERDAM

De Amsterdamse Hotelnacht van zaterdag 17 januari op zondag 18 januari a.s. valt dit jaar samen met de laatste dagen van het Amsterdam Light Festival. Voor rederij Blue Boat Company, participant van het lichtfestival, reden om alle bezoekers van de Hotelnacht te verrassen met een gratis rondvaart door de Amsterdamse grachten.

Hotelnachtbezoekers kunnen via de website van de Amsterdamse Hotelnacht hun plaats voor de Water Colors Cruise van het Amsterdam Light Festival reserveren (vol=vol). Hotelnachtdeelnemers die niet in de gelegenheid zijn om de cruise te maken of net te laat zijn met reserveren kunnen nog de hele maand januari bij Blue Boat Company terecht voor een gratis dagrondvaart.

Vertrek boot - 17 en 18 januari
De gratis Water Colors Cruise vertrekt op zaterdag 17 januari en zondag 18 januari om 18:00u en 20:00u vanaf de steiger van het Room Mate Hotel (IJdok 6). De rondvaart is onder begeleiding van een gids die alle kunstwerken persoonlijk toelicht en duurt ongeveer 90 minuten.

Hele maand januari gratis rondvaart
Hotelnachtdeelnemers kunnen voor een gratis rondvaart (City Canal Cruise) ook na 18 januari nog bij Blue Boat Company terecht. De actie geldt namelijk tot en met zaterdag 31 januari. Tot die tijd kunnen Hotelnachtbezoekers met passe-partout zich melden bij de steiger van Blue Boat Company aan de Stadhouderskade 30, tegenover het Hard Rock Café voor een gratis dagrondvaart. De rondvaart duurt 75 minuten en kost normaliter 16 euro.

Blue Boat Company is de Amsterdamse rondvaart rederij met het meest uitgebreide en creatieve aanbod. Naast de langste toeristische rondvaart van Amsterdam bieden zij ook een vloot van luxe partyschepen met flexibel meubilair voor o.a. dinnercruises, borrels, picknicks op een sloep, huwelijken en zelfs uitvaarten. Naast het diverse aanbod loopt Blue Boat Company voorop in het verduurzamen van de Amsterdamse vloot.

Einde agendatip
Kijk je uit naar meer informatie over de samenwerking tussen de Amsterdamse Hotelnacht en Blue Boat Company, neem dan contact op met Oscar den Ouden via het telefoonnummer 06-58886009 of per e-mail via het e-mailadres post@merktroubadour.nl.